Ballen zijn heel vanzelfsprekend voor een voetbalclub.Toch vergeet je soms wat dit kost.
We hebben er 420 in het ballenhok liggen. Die gaan 3 jaar mee, dus moeten
er 140 per jaar worden afgeschreven. Heel veel geld voor een club.
Het geld klotst niet meer tegen de plinten bij vv Schaesberg.
Veel leden hebben dat begrepen en ons geholpen met de ballenactie die momenteel loopt.
Er zijn al meer dan 100 ballen gedoneerd. Fantastisch.
De actie loopt nog twee weken. We zijn heel benieuwd of er nog ballen bijkomen de komende weken.
Dan gaan we een heel bijzonder record vestigen.
Heb je nog niet gedoneerd? Het zou heel tof zijn als je dit alsnog doet.
Heb je wel gedoneerd. Misschien heb je een maatschappelijk ingestelde werkgever?
Vraag dan of jouw werkgever een balletje voor 25 euro wil sponsoren.
Je kunt ook een kwart of een halve bal sponsoren.
Gebruik de onderstaande link en of ga naar: ballenactie.nl/vvschaesberg
Stuur dit vooral ook door naar kennissen.
Je heb nog 2 weken!!
Alvast bedankt namens alle spelers en speelsters van vv Schaesberg
